mandag 20. februar 2012

"Alt som er vakkert" - Sirkulært!

I dag er mandagstemaet hos "Alt som er vakkert" gitt tittelen "Sirkulært".

Heller ikke denne gangen var det vanskelig å dykke ned i fotoarkivet og finne bilder som passet til temaet. Som vanlig dukket det opp mange bilder. Utfordringen var å velge ett bilde, en utfordring jeg ikke klarte - og endte dermed opp med 4 bilder!!!

Alle bildene er tatt på Kreta i 2011. Flotte farger som oser av sol-lys!

Det er når jeg ser sola speile seg i flotte farger at jeg kjenner en ekstra sterk trang til å pakke kofferten og ta en uke til varmere og mer solrike strøk!

Og når jeg tenker på de fantastisk gode appelsinene som modnes i mai på denne greske øya... da får jeg vann i munnen. Ingenting er som å plukke en appelsin ned fra treet for egen hånd, spesielt ikke når de er sååååå søte og gode!


Håer dere stikker innom hos "Alt som er vakkert" og ser på alle de flotte bildene som ligger i galleriene der!
Jeg ønsker dere en
strålende mandag!!!

9 kommentarer:

  1. Nydelige blomster, men jeg vil ha appelsin.
    God kveld.

    SvarSlett
  2. Kjempefine blomster! Ønsker deg en kjempefin mandagskveld, og ei kjempefin og god uke!:)

    SvarSlett
  3. Smukke og gode valg til dagens tema :-)

    SvarSlett
  4. Fine Bilder..

    Ha en fin tirsdag..

    Britt Kristin

    SvarSlett
  5. Skjønner godt at det er vanskelig å velge, og her har du jo virkelig funnet frem noen flotte bilder! Jeg likte godt appelsintreet:o)
    Heldigvis er det ingen regel på hvor mange bilder man vil vise i bidraget, selv om det bare blir ett som synes når man linker;o)

    Go' uke til deg!
    Heleneklem

    SvarSlett
  6. Vilka härligt runda bilder du bjuder på idag! Idag är det det "gråväder" hos mig, men snön smälter! Inte för att det växer apelsiner här sen då, men det växer i alla fall:-) /Anette

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil gi meg en kommentar!