søndag 12. februar 2012

Mine flammende bilder!

Få ting er mer fasinerende enn å sitte å se inn i flammene fra et bål, en peis eller levende lys. Flammene endrer seg hele tiden, de brer om seg med varme og den trollske stemningen jeg føler er veldig spesiell! Jeg blir på en måte fanget i flammen...

Levende lys som brenner når mørket har lagt seg rundt oss gir også en koselig stemning. Forbinder vi ikke lyset med håp?



 

Det er så mange av dere der ute som er ivrige turmennesker - og dermed helt sikkert har arkivet fulle av koselige bål-bilder.

Det er også mange som er opptatt av interiør - og dermed har bilder av de flott dekorerte lys-fatene og lysestakene deres.
Med mitt dykk ned i billedarkivet, fant jeg blandt annet disse fire bildene innimellom tusenvis av andre. Og jeg kjente øyeblikkelig at jeg virkelig gleder meg til det er mulig å lage bål og steke pølser - eller bare sitte og varme seg i nærheten av det!


Enn så lenge får jeg kose meg inne med levende lys "innomhus"! ;)

5 kommentarer:

  1. Ops... det ble ikke noe bilde på min lenke, ser jeg. Det skjer iblant andre steder også. Klarer du å fikse det, eller er det noe jeg kan gjøre?

    Kjempetrivelig dele-tema :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. For noen nydelige bilder!!! Tusen takk for at du deler!

      Ang å få bildet opp; la du inn link til blogginnlegget ditt (ikke bare direkte til bloggen) og trykket du på "select" under det bildet du ville vise frem? Noen annen måte å få bildet frem på vet jeg ikke. Kan du ikke bare prøve en gang til og se om det ordner seg da?

      Nydelig bilde som helt klart burde vært i galleriet her! :)

      Slett
    2. Nå har jeg prøvd mange ganger, men det vil ikke dukke opp noe bilde. Jeg gjør det slik du sier, og har også prøvd å "selecte" ett av de andre bildene fra samme innlegg i tilfelle det var noe galt med ett av bildene. Vi får satse på at noen klikker og ser bildene inne på bloggen, selv om det kanskje ikke er så fristende uten en liten forhåndsvisning :-).

      Og så satser vi på bedre lykke under et annet tema. Jeg deltar på mange av Moseplassens runder. Og der går det som oftest bra. Men iblant skjærer det seg slik som dette. Sånn er det bare :-).

      Slett
    3. Hm... snodig! Har du prøvd å legge igjen en link til bloggen din på den egne siden min her inne? Oppe til høyre? Systemet er det samme som ved linking til bilder.

      Men jeg håper virkelig folk går inn og ser på bildene du la ut i det blogginnlegget det linkes til; de var virkelig flotte!

      Slett
    4. Jepp - det gikk fint å legge inn lenke til bloggen på den egne siden din for det :-).

      Det var en kjempegod ide, forresten! Jeg kunne tenkt meg å gjøre noe lignende på min blogg. Tidligere har jeg hatt en lenkeside øverst i menyen, hvor jeg selv la ut lenker til andres blogger. Men det ble så kaotisk til slutt at jeg måtte ta den bort.

      Du er flink :-).

      Slett

Tusen takk for at du vil gi meg en kommentar!