tirsdag 8. mai 2012

8. mai.... #*#* SNØ !!! *#*#

Ja, ingen tur i dag, kan jeg bare konstatere! 8. mai og jeg står opp til en hvit verden. Snøen har lavet ned, alt er hvitt igjen - og selv om veiene blir snøfrie utover dagen, tror jeg ikke det er veldig lurt å legge i vei over Sjonfjellet i dag.... Ergo er turen min utsatt til i morgen! Dobbelt-sukk!!!

Hvem som helst hadde vel mistet motet av dette! Jeg er så lei av snøen at jeg holder på å "gå av skaftet"!

Jeg får bare håpe at alle som finner glede i snøen virkelig NYTER den! Og jeg håper at alle dere som slipper all snøen virkelig NYTER det!!!

Jeg kjenner at jeg ikke har noe mer å si denne morgenen!!!  :S

6 kommentarer:

  1. Huff, så ergerlig!! Vi våknet opp til snø på søndag, og jeg kjente noe av den samme følelsen. Nå bøtter det heldigvis ned med regn, men helst skulle jeg jo hatt strålende sol!! Håper du får til tur i morgen, klem fra Anette :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Vår landsdel, på denne årstiden, er som en skrekkfilm....

      Men etter regn kommer sol! :)

      Klemmer

      Slett
  2. argghh... Det er akkurat disse baksmellene som gjør at våren ikke er noen favoritt-årstid! Vil ha enten-eller; ikke sånn fram-og-tilbake-tull! Jeg prøver å indoktrinere meg selv at våren begynner ikke før etter 17.mai, og jeg synes faktisk det hjelper litt. En annen ting som alltid hjelper når sånt noe skjer: sjokoladekake ;o)
    Bit tenna sammen; det går rette veien!

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg biter og biter, så det er så vidt tennene holder... ;)

      Sjokoladekake slår aldri feil!

      Slett

Tusen takk for at du vil gi meg en kommentar!