fredag 17. november 2017

Kveldstur på Mjølanstranda!

Det er ikke så ofte vi går tur i byen, men en kveld avtalte jeg med en kompis at vi skulle gå utover Mjølanstranda og se etter en geocache der. Mørket hadde senket seg, men det er lys nok fra byen.

Det er blitt vinter og hårballene koser seg på tur i snøen. Det er litt av et styr å gå med 4 hunder i bånd, men nå begynner jeg å få "dreisen" på det. Eller, det blir store floker innimellom, som jeg bruker evigheter på å knyte opp når jeg kommer hjem.

Cachen ble funnet og jeg er veldig glad for at jeg hadde med meg en prima treklatrer.

Dagen etter dro vi også på cachetur, da inne i skogen på ett helt annet sted, som jeg ikke vil avsløre. Cachen er tragisk nok arkivert etter 2 uker, av uforståelige grunner, for den var kjempebra! En skikkelig Halloween cache. Alaska prøvde å gnage av to edderkopper som var limt på, mens vi leta etter vottene mine som hun hadde stukket av med like før. Hun stjeler alt av ull....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil gi meg en kommentar!