lørdag 29. april 2017

Nydelig vær i nord!

De siste dagene har det vært nydelig vær i hos oss her i nord. Sol fra skyfri himmel.

Etter noen netter på jobb og omlegging til sommerdekk på bilen, la jeg veien mot Forvik.

Vi har bestemt oss for å benytte solskinnsdagene til å få fiksa litt ombord i Sjølvelive.

Siden det var kommet en ny EarthCache på Vega, frista det med en tur dit, men noen kom oss i forkjøpet med FTF, så da haster det ikke så mye og vi omprioriterte...

Det er mulig vi likevel tar oss en tur til Brønnøysund på caching, men vi får se hvor langt vi kommer ombord i båten først.

Bildet til venstre tok jeg på Tjøtta, mens jeg venta på ferja. Klokka var 21 og sola skinte fremdeles.

I går kveld var det like fint. Himmelen stod i brann når sola var på vei ned kl 21:24 Det kan ikke råde noen tvil om at Helgelandskysten er vakker, spesielt når lyset er kommet tilbake 😊

Jeg ønsker dete alle en superfin uke!

1 kommentar:

  1. Jeg må nok legge ferien nordover snart, så mange flotte steder å besøke! Solnedganger er nydelige nesten hvor som helst, men naturen er ikke nydelig alle steder. Ha en riktig god helg med båtfiksing og caching!

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil gi meg en kommentar!