torsdag 26. februar 2015

Villmarkshjerte på eget domene!

De siste dagene har det vært iherdig aktivitet med å prøve å få bloggen over på eget domene. Noe jeg har tenkt på lenge, men som bare er blitt utsatt og utsatt. Bloggen nærmer seg 5 års-jubileum og har hatt langt over 400 tusen treff, så det var på tide med eget domene, fant jeg ut.

Siden sommeren 2015 forhåpentligvis kommer til å bli en av tidenes beste tursesonger, føltes det riktig å kunne vise frem bilder og tekst på en ny måte; på eget domene.

I ettermiddag skjedde det magiske, linken begynte å fungere;

 
Jeg har selvsagt ikke fått dette til helt av meg selv... jeg har fått mer enn fantastisk god hjelp fra venner som virkelig kan slike ting. Jeg er veldig takknemlig for all hjelpen!
 
For dere som lesere merkes ikke forandringen med annet enn at det er en ny web-adresse vi blir omdirigert til. For meg er dette litt "stort" og veldig spennende.
 
Jeg ønsker faktisk meg selv lykke til videre!
 
Og tusen takk til alle dere som følger den delen av livet mitt som havner her! 

4 kommentarer:

  1. Grattis her også! :D
    Nå kan du jo også ha en egen mailadresse for blogghenvendelser hvis du vil :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk!
      Og tusen takk for hjelpa (selv om det måtte litt mer hjelp til) ;)

      Jeg vet det om mail-adressene, men nå har jeg hatt hotmail-adressen så lenge at det er enklere å bare fortsette å bruke den ;)

      God helg og god bedring, snuppa! <3

      Slett
  2. Åh, så gøy!! Gratulerer så masse, skjønner godt at dette føles stort :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk, Anette! 😊
      Det er både stort og veldig moro 😆

      Slett

Tusen takk for at du vil gi meg en kommentar!