onsdag 27. april 2016

"På loffen i Nord Trøndelag" ♧1♧ Første camp!

Vi starta tidlig fra Forvik på Helgelandskysten, jeg, Mira og Una. Bilen var lastet til randen med utstyr for å være 2-3 uker "på loffen". Hvor lenge vi ender med å være på tur, det finner vi ut etter hvert.

Etter 6 timer kjøring langs Kystriksveien, bare med korte stopp for luftetur og 2 ferjer,tok jeg av opp Bangdalen i Bogn friluftsområde. Jeg var spent på snøforholdene og om skogsveien var åpne.

Campstedet jeg hadde sett meg ut var det ikke mulig å komme seg til, så jeg måtte finne ett alternativ. En stikkvei ved ei elv ble et greit sted.
Det tok en times tid å få opp lavvoen alene og få alt på plass inni, men nå har vi fått det kjempekoselig her.

24 cacher ble logget i sludd og regn, før vi tok kvelden. Vi koser oss :)

I morgen blir det geocaching i stor stil.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil gi meg en kommentar!