onsdag 20. april 2016

Planlegging av 2 ukers geocachingtur!

Om ei knapp uke skal jeg, Mira og Una legge ut på tur sørover mot Nord Trøndelag.

Vi skal på geocachingtur, med lavvo som bolig og tursekk for å gå masse turer.

Foreløpig melder yr.no om supert vær. Selv om jeg absolutt håper de holder det de lover, så bryr jeg meg fint lite om været, bare snøen er sånn høvelig vekk.

Jeg håper at vi kommer oss inn til Bogn, slik at jeg kan starte å logge BMT #1001 trailen. Jeg gleder meg veldig til å gå i gang med den. Spesielt å få logget "geoarten" Ravn. Jeg tror ikke vi skal gå Ravna på denne turen, men heller finne en og annen av de andre 1000 cachene i området.

Fiskestang blir også med, så jeg håper isen er gått noen steder, men det er vel heller tvilsomt.

Etter ei ukes tid eller så i dette området skal vi til Steinkjer på MEGA event. Jeg er spent på hvordan jeg skal få det til med to hårballer, men jeg håper og tror at det skal gå greit.

Så jeg driver å pakker turutstyr, klær og alt som bør være med. Det blir fort en del når vi skal være på tur så lenge. Jeg storgleder meg til en ny tur "på loffen"!


4 kommentarer:

  1. God tur! Blir spennende å lese etterpå hvordan denne turen ble.

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk :)
      Gleder meg vanvittig til å dra 😊

      Slett
  2. Velkommen på laget på Geocachere.no! Du har en veldig flott og innholdsrik blogg.

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for den hyggelige tilbakemeldingen 😊

      Slett

Tusen takk for at du vil gi meg en kommentar!