søndag 19. januar 2014

Tur til Røssvollia!

Søndag kveld var vinden stilnet såpass at det var mulig å bevege seg utenfor huset. I mørket under stjernehimmelen, med hodelykt og "brodder" gikk turen opp til grillbua i Røssvollia.

Hadde det ikke vært for piggene under skoene, hadde nok turen blitt en heftig glatt affære, men med dem gikk det både raskt og greit å gå opp.

Minus ni grader, dvs. kaldt, men det var godt å komme seg ut en tur. I grillbua ble det laga bål, drukket kakao og spist skolebrød. Veldig koselig!

Gjesteboka ble signert og det viktige ærendet utført; Ranatraskenkortet ble klippet! Klipp nr. 3 for sesongen! Ju-hu! Nå er jeg godt i gang!!!

Jeg holdt på å fryse i hjel, sånn for å være helt ærlig. Det nytter tydeligvis bare ikke hvor mye jeg kler på meg... det blir aldri nok... Jeg skulle hatt pels... ;)

Ergo ble det ikke så veldig lang tid der oppe - og det ble lett jogg ned til bilen igjen. Sjelden har vel setevarmen i bilsetet fristet så mye som akkurat denne kvelden.

Utrolig godt å komme ut på tur igjen, spesielt siden værvarselet ikke lovet så veldig godt for helga - og selv om det er en relativt kort tur. Det ble ett fint alternativ en sen kveldsstund.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil gi meg en kommentar!