fredag 21. februar 2014

En verden av muligheter!

"Hvis mulighetene ikke
banker på....   
        ....bygg en dør!!!"

Fantastisk enkel og grei filosofi! Det er bare å være flink å bygge dører, altså skape mulighet for mulighetene til å banke på! ;)

Det er ikke så mye som skjer i mitt liv for tiden, så det er lite å blogge om. Livet går sin vante gang; jeg er på jobb og pusler hjemme.

I puslinga hjemme er det nytt kjøkken i sokkel leiligheta som står for tur. Den delen av kjelleren som er "min" er ikke i bruk, så den blir nytt kjøkken der. I dag har jeg handla inn maling til tak og vegger, samt pergo til gulvet. Jeg fikk tak i en gammel heltre kjøkkeninnredning, som jeg skal male og bruke der nede. Jeg tror det blir nok skap og kjøkkenet blir betydelig større. Når jeg er ferdig med å få opp det nye kjøkkenet, får jeg be leieboeren om lov til å komme til hos han for å rive lettveggen til det gamle kjøkkenet og legge nytt gulv der. VIPS! Nytt kjøkken på ett øyeblikk! :) Så nå har jeg noe å pusle med innimellom i ukene fremover.

I helga blir det ett par ekstravakter på jobb, før jeg starter på mine egne vakter mandag kveld. Neste helg får jeg prøve å komme meg på en fjelltur. Det er alt for lenge siden sist gang nå. Jeg kan love dere at fjelltur-abstinensene er begynt å krype under huden min for fullt...

http://www.geocaching.com/track/details.aspx?id=4759265Så må jeg vise dere noe mer fra Gran Canaria turen. Ved cachen "Maspalomas Views" har jeg hengt opp denne Travel Bug'en. På ett gjerde sammen med andre hengelåser venter den i spenning på å bli "discovered" av andre geocachere. Jeg hadde egentlig planlagt å henge den på ett annet hengelåsgjerde, men så var det så fint akkurat på dette stedet, så der henger den. Bildet er stjålet og hvis du klikker på det skal teknisk sett "hjemmesia" til bug'en dukke opp! Den heter "SASkoglund Padlock Gran Canaria"!

Jeg håper dere alle sammen får en superfin helg! :)

4 kommentarer:

  1. For en genial måte å bygge nytt kjøkken på!
    Blir veldig spennende å følge med på om noen finner TB'en, det var en utrolig kreativ måte å plassere ut en TB på. Artig :)
    Lørdagsklem!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, jeg håper virkelig jeg får til å lage kjøkkenet på denne måten. Leietakeren min kan jo ikke være uten kjøkken i flere dager, så det må gå raskt og effektivt når veggen skal rives, men jeg har jo god tid før jeg kommer så langt.

      Jeg er også veldig spent på om noen finner bug'en der oppe på fjellet. Tiden vil vise!

      Slett
  2. Hei, jeg har fått invitasjon til å bli med på "Directory Blogspot" og ser at du har tatt imot tilbudet.
    Har det skapt noen forandringer for deg- positive, negative?
    Jeg er litt skeptisk til slike henvendelser, og bloggsiden er ikke helt etter min"smak" når det kommer til design med alt som blinker og beveger seg. Kan du anbefale denne siden?
    Har det ført til mer trafikk?

    Vennlig hilsen Vilt og vakkert

    SvarSlett
    Svar
    1. Meget mulig at jeg har tatt imot ett slikt tilbud, men nei, besøkstallene er de samme. Ingen forandringer i verken positiv eller negativ retning. Jeg liker heller ikke siden som blinker og er full av reklame, men jeg har vel sikkert trykket "ok" ett eller annet sted.... beklager at jeg ikke kan gi noe bedre svar...

      Slett

Tusen takk for at du vil gi meg en kommentar!