tirsdag 25. februar 2014

Nå vil jeg ut på tur!

Den siste tiden har det blitt alt for mye sosialt for dette Villmarkshjertet. Jeg har vært så sliten i hodet at jeg ikke helt har klart å sortere en eneste fornuftig tanke. I natt bestemte jeg meg for å ta en "time-out". Jeg trenger en pause. Hvile hodet en stund. Snodig, men sånn er det for meg.

Jeg trenger å komme meg på tur! Det er egentlig helt prima turvær for tiden. Det er så vidt plussgrader, ikke er det kommet mer snø og litt regn tåler jeg. Så til helga får jeg prøve å komme meg på en (eller flere) litt lengre turer. Ranatraskenklippene henger på punktene sine og venter... og her sitter jeg... ;) Dagene er blitt lysere, nå er det dagslys allerede når jeg kjører hjem fra jobb halv åtte om morgenen og ennå (kl halv seks om ettermiddagen) er det høvelig lyst ute. Så jeg merker at vi går mot lysere tider. Jeg gleder meg til det er dagslys hele døgnet! Virkelig gleder meg! :)

Nå skal jeg stupe inn i turkartenes verden. Ha en strålende uke!
PS! Nydelig solnedgang på bildet?!?! ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil gi meg en kommentar!