mandag 3. februar 2014

Klar til avreise; Gran Canaria! :)

Drømmecachekart!
Sånn ser kartet over Puerto Rico ut på geocaching siden min, så nå gleder jeg meg virkelig til å lage smilefjes av så mange som mulig av disse. :) Hvor mange grønne bokser er blitt gule smil når jeg tar neste bilde av samme område?!?!

Som jeg gleder meg!!! :) Jeg lurer på hvor mange vi kommer til å finne i løpet av den uka vi har der nede?!?! Siden jeg reiser sammen med en annen ivrig geocacher er det stor sannsynlighet for at fokuset blir; Finne Flest Mulig Cacher! :)

Ja, jeg vet, de fleste bare rister på hodet av dette. Sol, strandliv og pynta til middag på restaurant... Næh, fjellsko, ryggsekk og matpakke! :)

Nei, seriøst; selv om det blir mye fjellsko, ryggsekk og matpakke, så skal vi nå både tusle litt langs stranda og spise god mat. Litt vanlig sydenliv må til - og det går jo an å finne en cache eller fem på vei til og fra restauranten?!?! ;)

Jeg er så glad; geocaching, fjellturer, godt reisefølge, sol, varme, Sangria og Paella... :)
Livet  er fantastisk!!! :)

2 kommentarer:

  1. Høres helt hærlig ut, sol og varme!! Kos deg masse og lykke til i letinga etter bokser!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takker!
      Jeg gleder meg veldig til letinga etter bokser i varmen! :)

      Slett

Tusen takk for at du vil gi meg en kommentar!