søndag 2. februar 2014

Jeg prøver å få tiden til å gå raskere!

Jeg prøver å få dagene til å gå frem til avreisen til sol og varme. Her i nord er det vind og kulde, men heldigvis finner jeg ting å henge fingrene i "innomhus".

Jeg har baka brød og laget ferdig middagsmat til småfolket. Fryseren er full til randen av stekte kyllinglår, kyllingfileter, lasagne og brød. Så bare de orker å ta ut av fryseren, så har de ferdige porsjoner som bare er å varme i microen. De skal ikke lide noen nød selv om hotelldirektøren glimrer med sitt fravær! ;)

Den gamle datamaskinen, som bare var ett sorgens kapittel, har jeg fått hjelp til å formatere og reinstallere, så nå er alt tilbake til slik det var da den var helt ny. Siden den er så liten, er den prima å hive i kofferten når man skal reise. Enda har den ingen programmer, bilder eller fått noen personlige innstillinger, men det skal jeg ordne på etter hvert.


Så har jeg, for å få tiden til å gå, laget noen flere "rest-garns-hekle-ruter" av alle garnrestene som blir igjen etter diverse prosjekter. Til nå er det 137 ruter. Tror jeg trenger rundt 100 til før jeg kan begynne å tenke hvordan de skal settes sammen. Prima tidsfordriv! For det er bare tidsfordriv, jeg aner ikke egentlig hva de skal settes sammen til og bli til slutt....

I dag blir det verken restegarn eller mat som skal være i fokus. Det blir nok klesvask... ikke så veldig gøy, men det må til! Fra i morgen er det to netter på arbeid før ei etterlengta uke med sol og varme. :)

Håper dere får en super søndag der ute i den store verden! :)

2 kommentarer:

  1. Håper du får en knallfin tur! Du må huske å puste litt mens du er der nede også, ikke bare stresse rundt for å logge cacher :)
    Søndagsklem!

    SvarSlett
    Svar
    1. He, he...
      Nei, vi skal ikke stresse, bare kose oss... og det gjør man best i skog og fjell, ikke sant? ;)

      Håper du får en fin søndag, mens du ser på at snøen renner bort ;)

      Slett

Tusen takk for at du vil gi meg en kommentar!