lørdag 17. mai 2014

2. reisebrev fra ♥ Kypros ♥

Det er varme dager her i sør. På dagtid svinger temperaturen mellom 29 - 32°C. Leggene mine er såpass grillet at jeg må gå med bukse, men jeg klager ikke. Jeg slipper å fryse. Har tross alt boblejakken å kle på meg om kvelden når temperaturen synker helt ned til rundt 20°C....

Utflkten til Nicosia ble en varm fornøyelse. Drepende varmt og vindstille. Jeg fikk kjøpt meg kjøleskapmagnet, spist fantastisk landgang på Subway og logget noen cacher.

Vel tilbake ved hotellet gikk vi en tur for å se om vi kunne finne en av de nye mystery'ene som jeg klarte å løse natten før, den ble funnet og jeg ble FTF! :-D

I går tuslet vi ei drøy mil langs ei tursti langs havet. Godt tilrettelagt med benker her også. Sjekk den naturskapte broen vi kom over! Fantastisk!

Før vi dro hørte vi mye snakk om hvor dyrt det var å spise på restaurant her, men 3 retters for 3-400,- for to personer er vel ikke så ille? Reisebudsjett på 200€ ser ut til å holde og det er jeg fornøyd med!

I dag er det 17. mai. Jeg skal feire den med å gå en tursti i motsatt rettning av i går. Prima 17. mai tog!

Til slutt vil jeg innstendig be om en ting;
Vennligst igjen "kondolanser" i anledning morgendagen!

Jeg ønsker at dagen skal forbigå i stillhet :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil gi meg en kommentar!