lørdag 10. mai 2014

♣ Hagen min tar form ♣

Etter 4 timer ute i hagen i ettermiddag kunne jeg fornøyd konstatere at det begynner å se ganske bra ut. Jeg er faktisk litt stolt av hva jeg har fått til.

Når jeg avsluttet kl ni i kveld, skinte sola så vidt og hagen var fornøyelig ryddig.

De 13 siste stakitt-gjerde-fjølene ligger til tørk etter første strøk med hvitmaling, jeg håper å få dem montert i morgen.

Haugen med kvister er omsider borte og alt som kan bli ved er stablet bak garasjen.

Verandadekket skal jeg fortsette med etter hvert. Det skal bli ca 1,5 meter lengre før det går over til å bli trapp opp til innkjørselen. Jeg håper også det er mulig å kutte av den sorte plast-greia på murveggen uten å ødelegge noe. I tillegg skal jeg lage omramming rundt døra og vinduet. Tror det blir fint til slutt!

Plenen min er jo egentlig ingen plen pr i dag, men jeg tenker at jeg hiver på noen plenfrø, investerer i en plenklipper og så ordner det seg sikkert av seg selv.

Nå er det tid for å pakke den o'store syden-kofferten. Søndag starter ferden sørover mot ★Kypros★!

Håper dere får en super helg alle sammen!!!

4 kommentarer:

  1. Så fint det ble! Tar av meg lua for hva du får til! Du er kjempeflink!!
    God helg, og GOOOD TUUUUUR, slapp av litt og kos deg helmax!
    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Takker! :-)
      Jeg synes det er moro å holde på med dette, bare det å være ute og gjøre noe, få det til. Helt fantastisk!
      Klem tilbake! :-)

      Slett
  2. Plattingen blir kjempelekker! Flinka! :)
    Nei, det var ikke stort i selve hagen, men kjenner jeg deg rett, blir det veldig bra når du blir ferdig :)
    Kos deg masse på tur, slapp av, lad batteriene, PUST og finn noen cacher :)
    Stork klem!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk! :-)
      Nei, selve hagen er det ikke mye i. Bare denne såkalte plenen. Jeg kommer ikke til å plante noe der heller, bare prøve å få det grønt. :-)

      Gleder meg veldig til en uke med sol, avslapping og geocaching nå. Jeg trenger det! ;-)
      Stor klem til deg også! :-)

      Slett

Tusen takk for at du vil gi meg en kommentar!