torsdag 18. juni 2015

Sommer og sol i Vistenfjorden!

I går dukka sola opp. Først ble jeg litt redd.... glødende kule på himmelen, men så husket jeg å ha sett den før; sola...

Vi fikk besøk av nabohunden fra kl 07:30 (han tusla ikke hjem igjen før sent på kvelden), så han ble med på morgentur rundt på Mortenhåjen og litt senere gikk vi tur i Kalvågen. Mira gidde seg inn i noe illeluktende gugge igjen... Hun skal være glad det er både varmtvann og føner her.... Ja, ja... De løp nå rundt i gresset og drista seg ut i vannet. Brrr....

Hyttenaboen hadde jeg ikke sett på mange år, så vi gikk en tur å prata med han. Ellers ligger området øde. Ingen på de 8 andre fritidsboligene.

Jeg slo gresset rundt hytta, ja, utrolig nok! Føles litt teit, men det skal vist holde myggen unna... fine myggen... De må nå tine før de kan begynne å svirre rundt å være en pest og plage!

Klippingen av gresset ble gjort i to deler, for plutselig fikk vi besøk! Tenk det! Langt her inne i ødemarka. Da ble det noen timer med nachos og ett par glass rødvin i sola på verandaen. Lykken i livet å sitte sånn med denne fantastiske utsikten.

Ganske tidlig i seng i går og veldig tidlig opp i dag. Man kan ikke sove når sola skinner!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil gi meg en kommentar!