tirsdag 6. august 2013

Bilder fra vakre Nord Norge!

Natokaia ved Narvik, eller Harstad?!?
Jeg vet at oppdatering fra turens dag 13 og 14 har vært savnet, men det har vært 308 cacher å logge på nett, hodet har vært fullt av inntrykk og tanker. Kroppen er mørbanka etter alt for høy aktivitet i forhold til næringsinntaket og siden det er tankekaos i hodet har det blitt lite søvn...

Kort fortalt reiste jeg fra Muonio tidlig søndag morgen, via Kiruna, hvor jeg fikk følge nesten til E6 ved Narvik - av ei jeg traff på eventet. Vi cacha oss over fjellet sammen og hadde det veldig trivelig. Fristelsen om å ta et par dager til i Harstad før jeg dro hjem var stor, men de hjemme savna skikkelig middag, oppfylt kjøleskap og kanskje også mammaen sin litt. ;)

Det har for meg vært eventyrlige 14 dager på loffen, jeg har lært mye om meg selv, hatt magiske opplevelser - også noen jeg skulle gjort mer ut av... men neste gang er jeg kanskje tøffere! ;)

Nå lar jeg bare bildene tale for seg selv.

Ved eller på Sandhornøy!

Meget mulig dette også var ved Sandhornøy!

Solnedgang i Inndyr!

Utsikt over Bodø fra toppen av Junkerfjellet!

Bodø fra fyret på Nyholmen!

Fra Skandsen på Nyholmen!

På fjellet i Troms ett sted, ante egentlig ikke hvor jeg var...

På treriksgrensa!

Her er vi på cachejakt etter å ha forsert den strie elva!
 
 
Ved Gunhildvatnet i Saltdalen!
Dette ble bare en liten del av bildene, jeg kommer helt sikkert med flere etter hvert som jeg begynner å mimre...

Jeg må bare få bearbeidet alt dette inni hodet først, så da må jeg vel bare komme meg opp i fjellet en tur. :)

Til alle dere som har "fulgt" meg på turen; tusen takk!

2 kommentarer:

  1. For en fantastisk fin tur du har hatt, med fint vær hele tiden?? det er vel litt uvanlig deroppe i nord..

    Helt sikkert noen hjemme som gledet seg til du skulle komme hjem :)

    SvarSlett
  2. Noen fantastiske bilder!:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil gi meg en kommentar!