søndag 25. august 2013

Turfølge!

Jeg har egentlig mange som jeg kan dra på tur sammen med og som jeg drar på tur sammen med. Det stort sett er uproblematisk å avtale tidspunkter og steder, til tross for at jeg skifter mening hele tiden om hvor og når turen skal gå!

Jeg har alltid vært mye på tur alene, noe jeg trives veldig godt med, men de siste månedene har jeg vært mer på tur sammen med andre - og det trives jeg faktisk bedre med enn jeg trodde. Nå er det knalltrivelige folk jeg er på tur sammen med da, så det er vel egentlig ikke så rart?!?!

Men, for nå kommer det store "men". Jeg skulle ønske jeg fant noen jeg kunne dra på overnattingstur i fjellet sammen med. Ja, jeg har jo noen jeg gjør det også sammen med, men det er da begrensa hvor mye jeg kan slite ut folk, så jeg skulle ønske at jeg hadde noen flere! :) Spesielt nå som høstmørket legger seg som ett teppe over oss - for det er "urlite" skummelt å være alene i mørket.

Jeg er jo så mye på tur og har så vanvittig mange steder jeg har lyst til å besøke. Som stedet på bildet. Lijtvatnet. Nå har jeg vært der 3 ganger, siste gangen med turfølge - og vi hadde det kjempetrivelig og fant cachen!!! :) Dit har jeg alltid hatt lyst til å dra på fisketur, med telt og sånn... men alene i mørket?!?! Neppe! Det ville blitt for skummelt!

Nei... dette er IKKE en "kontaktannonse"!!! Langt ifra. Det er bare noe jeg har tenkt mye på i det siste. Om sommeren når det er lyst hele døgnet, så spiller det ingen rolle, det er bare nå som det er blitt mørkt om kveldene igjen at tanken har kommet krypende.

Uansett, ennå kan jeg slite ut de jeg har en stund til. Det er jo geocaching i fokus ennå en stund fremover og enda noen eventer igjen i år, så da har jeg jo turfølge en stund til - likevel! ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil gi meg en kommentar!