fredag 9. august 2013

Manisk, men likevel reflektert!

Jeg har vært dø-sliten etter at jeg kom hjem. Rett og slett dø-sliten. For det meste har jeg prøvd å slappe av og spise så mye mat som mulig. På de to ukene "på loffen" gikk jeg ned 4 kg, på grunn av det ekstreme aktivitetsnivået! Nå har jeg klart å spise på meg to av dem igjen - og jeg håper å få de to andre også tilbake sånn at jeg orker å gå i Saltfjellet neste helg! :) Det tror jeg skal gå bra.

I tillegg merker jeg at jeg er litt manisk for tiden, men ikke på samme måte som før. Jeg kan planlegge, men likevel være realistisk og si at jeg må tenke litt før jeg "går til verks". Dermed tenker jeg over ting og noe vet jeg er lurt å utsette en stund til jeg er roligere. Jeg må le litt av hvor realistisk jeg klarer å være. :)

Det er arbeidshelg, en natt er gjennomført og 3 til står for tur. Men vi har det enormt trivelig sammen, jeg og min kjære Kirsti, så nettene fyker av sted! Som vanlig når det er helg blir det god mat, men forhåpentligvis klarer vi holde oss unna alt godteriet vi har en tendens til å trylle i oss hver tredje helg... ;)

I august er det noe som heter "31 days of geocaching", hvor målet er å logge en cache om dagen hele august. Dermed må jeg ut å finne minst en hver dag. Så langt har det gått bra. Jeg har spara på noen cacher her i Rana, så med ett par fjellturer skal de 31 dagene være i boks. :)

Med disse bildene fra vårt vakre landskap,
tatt på turen nordover,
vil jeg ønske dere en super helg!

5 kommentarer:

  1. Godt å høre at du kan være så realistisk midt oppe i all tankevirksomhet og planlegging. Og veldig godt å høre at du spiser!
    Jeg har så langt klart å henge med på de 31 dagene, men jeg vet det skal holde hardt resten av måneden. Må kjøre minst 3 mil én vei nesten hver dag for å klare det, og da synes jeg det begynner å bli dyrt å gjennomføre.
    Stor klem <3

    SvarSlett
    Svar
    1. He, he... joda, heldigvis kjenner jeg at jeg begynner å roe meg nå! ;) Er litt skummelt, for jeg kan finne på mye rart, som f.eks. å kjøre en tur til Halden for å få en kopp kaffe?!?! ;)

      Ja, med 3 mil hver vei kan det fort bli kostbart å gjennomføre. Jeg har heldigvis spart på cacher i Rana - og skal i tillegg reise på event i Saltdalen i helga, så jeg tror jeg skal klare å henge med til "the bitter end"!

      Hvis du hadde ant hvor mye jeg spiser... men jeg tror jeg har nok energi til noen fjellturer frem mot helga selv om ikke alt er på plass ennå!

      Håper dere har det fint i sør!
      Stor klem tilbake <3

      Slett
    2. Du vet at du er hjertelig velkommen hit når som helst! Og har jeg planer, får du enten være med på de, eller så sender jeg deg ut på caching så lenge :p
      Jeg må ta en sånn 3-mil-kjøring i kveld, ble DNF på den planlagte :( Så nå er planen å ta en før midnatt og en rett etter midnatt, så slipper jeg å tenke mer på det i morgen.

      Slett
    3. Skal du være ute på veien etter midnatt??!?!? Har du fått solstikk?!?!?! Du pleier da aldri være ute på den tiden på døgnet!!!

      Plutselig en dag dukker jeg opp! :) Sånn helt uten mål og mening! :)

      Klemmeklemmeklemmer!

      Slett
    4. *ler og ler* Ja, jeg må ha fått solstikk eller regnsjokk eller noe sånt :p Dro avgårde kl. 23 i går kveld, logget en cache kl. 2335, parkerte og gikk en tur med Nairo frem til kl. 2355, kjørte til neste cache og logget den kl. 0001. Hjemme kl. 0025, i seng kl. 0045 ;) Så da kan jeg bruke det som ser ut som blir en solskinnsdag til å få unna litt ugress :)
      Klem!

      Slett

Tusen takk for at du vil gi meg en kommentar!