fredag 23. august 2013

Ønsker dere ei go'hælg!

Nok en uke har flydd av sted. Jeg forstår bare ikke hvor tiden blir av. Legger meg på søndag - og vips! er det torsdag, eller det er vel blitt fredag nå (når jeg sjekker med klokka).

Uka har i grove trekk gått med til arbeide, sove og presse meg ut av huset for å finne en cache hver dag. Heldigvis har jeg hatt noen i nærområdet, som har vært greie å ta for en stakkars sliten nattevakt. Men selv om det ikke er lange turen å gå for å finne enkelte av cachene, så blir jeg ofte fasinert av utsikten. Her skimtes deler av Mo i Rana fra ca. midt i hoppbakken på Båsmoen. Munklibakken. (Ja, bildet er elendig; det var et sørgelig regnvær når det ble tatt - og hendene var iskalde... Tilgitt?!?!)

Som de fleste vet er hytta vår i Hemavan omsider solgt. Ny megler med et mer realistisk syn på tingene gjorde at prosessen gikk raskt og smertefritt! Så jeg skal dra innom og ta med meg de siste få eiendelene mine, før jeg tar meg en runde og ser etter sopp og bær. Lavoen ligger klar i bilen - jeg vet jo om alle de gode camp-stedene i det området! ;) Blir snodig, men sånn er livet; snodig! :)

Håper dere får ei super helg!
Det kommer nok ei oppdatering fra kantarellåkeren!!!

2 kommentarer:

  1. Så bra at dere endelig fikk solgt hytta, den prosessen har vært et slit for dere! Men jeg sender uansett en klem i den anledningen, for jeg vet hvor vemodig det er for deg <3

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, nå er jeg bare så glad for at den prosessen er over. Det var ikke noe gøy å være der inne på sopptur, så jeg plukka ti kg og så var jeg og henta de siste tingene mine og kjørte hjem.

      Men som jeg tenker; jeg har rundt 400 andre hytter (DNT) å velge i! :)

      Slett

Tusen takk for at du vil gi meg en kommentar!