torsdag 14. februar 2013

Det føles ikke helt som å "komme hjem" ennå...

Nok en arbeidsperioe er over. Det er godt, for jeg er fremdeles veldig sliten. Noen dager med hvile og ro er nok hva som skal til! ;)

Å komme hjem til Villa Utsikten føles ikke helt som å komme "hjem" ennå, men jeg er helt sikker på at det vil endre seg etter hvert. Det er lite rot igjen rundt omkring, det meste har fått sin plass. Kjøkkenbordet er pyntet med en nydelig hvit hortensia som virkelig blomstrer! Etter hvert vil vi få to stoler til av dem med grønnt setetrekk (de står på hytta ennå), da har vi gode spisestoler både på kjøkkenet og i spisestua. Det er veldig koselig med kjøkkenbord, nå som vi bare er tre til middag om dagene.

Jeg vet ikke om jeg har fortalt det, men jeg fikk tak i et av disse fabelaktige salongbordene fra 60-tallet. Planen var å male det, men det ser så nytt ut at det ville være galskap å ødelegge det med maling!

I dag er det "Valentinesday". Planen min for dagen er å få pakket søppel og skrot fra garasjen og inn i bilen sånn at jeg kan kjøre det til fyllinga i morgen. Veldig romantisk, eller ikke...  ;)

Jeg ønsker dere alle en strålende dag, om det dukker opp en blomsterbukett og god sjokolade, eller ikke... ;)

2 kommentarer:

  1. Jeg er også sikker på at følelsen av å komme hjem kommer til deg etterhvert. Du har ihvertfall fått det veldig koselig, og en vakker dag vil jeg sitte ved kjøkkenbordet ditt med en god kopp te, se på utsikten og skravle med deg! :)
    Stor klem!

    SvarSlett
    Svar
    1. Følelsen av å komme hjem, den dukker nok opp etter hvert. Egentlig er den begynt å komme sigende.

      Ja! Har vi ikke fått det kjempekoselig? Jeg LIKER kjøkkenet!

      En VAKKER dag skal vi sitte på verandaen og se på utsikten og drikke te. En helt VANLIG nordlandsdag skal vi sitte ved kjøkkenbordet med en kopp te og se på utsikten! :)

      Jeg virkelig håper dere får til en tur nordover til sommeren!!!

      Klem

      Slett

Tusen takk for at du vil gi meg en kommentar!