tirsdag 19. februar 2013

Meglermøte på Klippen Resort!

Etter en laaaaaaaaaaaang og hektisk periode i livet føler jeg endelig at jeg kan ha føttene på bordet og puste litt ut. Ennå er det en del ting som står på lista med gjøremål, men det er ikke noe prikært.

Søndag var vi på Klippen Resort og hadde et møte med megler der. En litt underlig opplevelse, for å være ærlig... Vi vet ennå ikke hva hun mener prisantydningen bør være, men vi skulle få vite i løpet av uka, tror vi...

Hytta virker så tom og uten sjel nå som nesten alle møblene er borte. På stua står bare en lenestol og en krakk (bord). Ett soverom har fortsatt seng. Spisestua har bord og to krakker... Og så går det i engangs-kopper, -fat og -bestikk...

Det er veldig trist å måtte selge, men samtidig kjennes det på en ørliten måte greit ut, epoken med Klippen Resort er over - og jeg må skape en ny epoke i tur- og hyttelivet. Jeg er jo medlem i Turistforeningen, så jeg er jo deleier i hundrevis av hytter!!! :)

Sola skinner mye her i Rana for tiden og det er vanvittig godt å se at det går mot lysere tider! :)
Ha en fortsatt strålende dag! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil gi meg en kommentar!