tirsdag 12. februar 2013

Solen titter inn av kjøkkenvinduet!

Vi er kommet til midten av februar. Tiden har gått så vanvittig fort. Den ellers så kalde og mentalt slitsomme januarmåneden forsvant som et lyn i alt styret som ble i livet mitt. Solen har tittet inn av kjøkkenvinduet og til tross for bitende kulde den siste tiden, har vi hatt sol nesten hver eneste dag! :)

Her i Villa Utsikten er ikke hverdagslivet kommet skikkelig i gang. Vi har flyttet og fått det meste på plass. Egentlig er det bare et fryseskap som står igjen, men det er usikkert om det er mulig å få plass til det her, så jeg må se litt mer nøye på saken før jeg eventuelt flytter det.

Vi er nesten ferdig med å tømme hytta og gjøre den klar til å selges. De fleste møblene er tatt hjem og 2 av 6 rom er vasket. Megleren kommer innover på søndag, så da blir det spennende å se hva hun sier. Det er trist å selge hytta, veldig trist, men det er ingen vei utenom. Alle hyttetingene mine er pakket ned i flytteesker og stablet inn på loftet. De kommer nok ut igjen en dag. Men i sommer blir det lavo og ikke hytte som skal brukes! :)

Nydelig utsikt fra Klippen Resort forrige helg!
Flyttinga og det å komme i orden i det nye huset har gått veldig fort og greit. Nå gleder jeg meg til hverdagene kan komme, sånn at vi får føle på hvordan det nye livet blir. Fremtiden ligger foran meg som et blankt lerret og jeg har mange ting å se frem til!

Til helga kommer foreldrene mine på besøk igjen. De var her for 14. dager siden, da hadde de med gulvtepper, lamper, brødrister, gardiner og mye annet "dill". De sponset en større shoppingrunde som blant annet resulterte i nye spisestuestoler, gardinstenger, panelovn, bestikk og min helt egen gjærsag!!! :) Jeg er så vanvittig takknemlig og glad for all hjelpen jeg har fått fra dem! :)

Denne helgen skal pappa hjelpe meg med å få montert 3 nye dører nede i minileiligheta, sånn at forholdene blir litt bedre for leietakeren min. Badet der nede må også renoveres, men i første omgang skal jeg bare sette inn dusjkabinett og servantskap. Det blir ikke gjort noe på badet i helga, for dusjkabinettet og skapet er ikke kommet i hus ennå.

Jeg må prøve å roe livet litt ned, for livet har vært alt for hektisk i over en måned nå. Jeg kjenner at jeg trenger å slappe av og gjøre litt "mine" ting. Kanskje en liten geocachingtur når temperaturene ute blir litt bedre?!?!

Jeg håper alle får en fortsatt flott uke!

1 kommentar:

  1. Du er bare utrolig flink. Husk å lade batterier og gjøre det du er dårligst på "slappe av"
    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil gi meg en kommentar!