tirsdag 26. februar 2013

En fargerik blomsterbukett lyser opp i Villa Utsikten!

Jeg har fått en nydelig fargeklatt på spisebordet! Roser i alle farger som virkelig pynter opp i min ellers så grå-hvite stue. Det lønner seg helt klart å få besøk! :) (Tusen takk!!!)

Det blir så sjelden til at jeg kjøper blomster. Litt dumt, spesielt nå i februar, som er den virkelige tulipan-måneden.

Forrige gang jeg kjøpte blomster ble det en hortensia. Jeg skulle ha en rosa eller blå, men det var bare de hvite som så fine (eller egentlig levende) ut. Dermed ble det en hvit hortensia på kjøkkenet.

Ellers har jeg bare fire grønnplanter i hele huset, så det må jeg også få gjort noe med. Jeg må i det minste kjøpe en som kan henge i spisestuevinduet, for der henger det bare en tom blomsterpotte....

Jeg ønsker dere alle en fortsatt fargerik tirsdag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil gi meg en kommentar!