lørdag 23. februar 2013

I det kunstneriske hjørnet!

I dag har jeg vært i det kunstneriske hjørnet! I akutt mangel på et bilde over sofaen, eller egentlig generelt på stua, så satte jeg i gang med lerret, sparkel og maling. Resultatet ble jeg riktig så fornøyd med; et hjertekunstverk på veggen over sofaen.

For mange år siden drev jeg mye med maling og hadde et rikholdig utvalg av utstyr til fomålet. I går måtte jeg handle inn alt jeg trengte, men nå har jeg litt å hjelpe meg med, hvis jeg skulle komme i det kunstneriske hjørnet flere ganger!

Jeg håper alle koser seg denne lørdagskvelden!
Her i nord regner snøen vekk og det føles som om vi gå mot vår. Jeg vet jeg blir lurt av vårfølelsen, for vår mest snørike måned ligger ennå forran oss... men kanskje er det like bra? Jeg har jo ikke fått gått en eneste meter på ski i år!


6 kommentarer:

  1. Så vakkert! Nydelige farger og nydelige hjerter. Kunne egentlig ikke forestille meg annet enn et hjertebilde hos deg :)
    Stor klem!

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg er veldig fornøyd. Bildet er tilpasset sofaen og eller med farger jeg er glad i. Ja, selvsagt måtte det bli hjertebilde hos meg! :D

      Klemmer tilbake!

      Slett
  2. WOW dette var jo kjempestilig!!
    Rett å slett LEKKERT!!

    God lørdagskveld til deg :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk!

      Det er veldig morro når man føler at man får det til - og denne gangen synes jeg virkelig at jeg gjorde det!

      :)

      Slett
  3. Det er et utrolig flott bilde. Gjorde seg veldig godt på veggen men eg synes du skal ha en signatur på :-)

    SvarSlett
  4. Takk!

    Næh... signatur trengs ikke... det henger i min stue og jeg vet jo hvem som har malt det!!! :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil gi meg en kommentar!