fredag 8. november 2013

Jeg ønsker meg tydeligvis det "umulige"! ;)

Her på sensommeren skulle en bekjent av meg kjøre til Ikea i Trondheim for å handle diverse innredning. Han sendte en mail og spurte om det var noe jeg trengte.... så jeg svarte følgende;


"Trenger ingenting på Ikea... har alt jeg trenger av jordisk gods... MEN; Ønsker meg bare en fjellmann med litt muskler og hår, som liker geocaching, har magiske hender, tørr å leke, er glad i livet, og ikke vil ha annet enn ett "treffes-i-fjellet-på-reiser-eller-en-og-annen-date"-forhold! Og finner du en sånn en på Ikea, så for guds skyld kjøp han!!! Koste hva det koste vil!!!"

Nå var svaret fra han at han ikke trodde han kom til å lete etter noe sånt på Ikea... og jeg forstår han - oppgaven ville vel være rimelig umulig.

Jeg fortalte ei venninne om dette... ei som har vært noen runder på Ikea - og hennes respons var; "Den ferskvaredisken har jeg ikke sett der!"

Så da er det bare å innse; slike "varer" får man ikke tak i "flatpakket" - eller i ferskvaredisken for den del....! ;)

Ha en fortreffelig helg folkens!

2 kommentarer:

  1. He-he: Kanskje hobbybutikken kan være stedet å lete? Det ryktes at man kan lage leirefigurer, og at man med sterk tro og besvergelser kan puste liv i dem ;o)
    Sjekk denne lenka: http://snl.no/golem
    Lykke til- og husk for all del å skrive om det hvis du tar sjansen!!!

    SvarSlett
    Svar
    1. *ler* Ja, hadde jeg bare hatt litt leire og noen guds-ord tilgjengelig, da hadde jo "problemet" vært løst! ;-)

      Slett

Tusen takk for at du vil gi meg en kommentar!