lørdag 30. november 2013

En gang må være den første!

Livet er fullt av ting som skjer for første gang. En sånn opplevelse hadde jeg på fredag. Helt uten forvarsel, helt ut av det blå, fikk jeg en nydelig bukett med 5 roser og 2 hjerter. Jeg ble så glad at tårene rant! Tenk det! Roser! Til meg!

Det er selvsagt ikke helt første gangen at jeg får blomster. Mamma kjøper noen innimellom når de er på besøk. Venninner har kommet med blomster, jeg har fått fra jobben når jeg har hatt konfirmant og i tillegg har en og annen orkide har dukket opp. Men aldri før har jeg fått noe så vakkert, helt uten grunn og helt uten forvarsel. Er det rart at jeg blir glad? Lykkelig.no :)

2 kommentarer:

  1. Garantert fordi du fortjener det <3

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg håper det! :-)

      Men uansett om mine englevinger er litt sorte... så ble jeg veldig glad! ;-)

      Slett

Tusen takk for at du vil gi meg en kommentar!