torsdag 13. juni 2013

Det blir helgetur til Brønnøysund!

Etter ei uke med geocaching i "lokalsamfunnet" (alt er relativt, er lokalt innenfor 50 km?) samt jobbing utenfor huset, er nå bilen nesten ferdig pakket til å dra til Velfjorden på geocachingevent. Jeg gleder meg!!!

Selve eventet er på lørdag, men jeg kjører i morgen tidlig. Tenker å bruke noen timer i Mosjøen, før jeg legger turen videre mot Brønnøysund. Værmeldingen er ikke den aller beste, men det gjør ikke noe, jeg skal på tur likevel!

Jeg har to små fjellturer jeg har lyst til å dra på når jeg først er der, men jeg får se hvor ille været blir. Torghatthullet frister alltid. :)

Jeg har to krimbøker på cd'er i bilen og 3 på mp3-fil på mobilen, så jeg har noe å høre på når jeg kjører.

Jeg bare GLEDER meg!!!!
Jeg håper både dere og jeg får ei super helg!!!

4 kommentarer:

  1. God tur! God helg! Kos deg ;o)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk, det ble en fin tur.
      Håper du også har hatt en fin helg!
      :)

      Slett
  2. Nyt helga :) Helsing fitjarbu

    SvarSlett
    Svar
    1. Jo, jeg nøt helga. Var på så mange flotte steder at jeg er storfornøyd! :)

      Slett

Tusen takk for at du vil gi meg en kommentar!