tirsdag 25. juni 2013

På vei til Tyrkia!

Etter enorm oppmerksomhet omkring mitt forrige blogginnlegg, blir det nå godt med litt ferie. En uke med sol og varme i Tyrkia venter oss om bare ett døgn. Vi har pakket to kofferter og legger i vei mot Bodø om en 16-17 timer. Jeg virkelig gleder meg til "slaraffenliv" i solen. Ikke noe matlaging, bare gå til dekket bord flere ganger om dagen. Gå barføtt, kjenne på sol og varme! Bare slappe av og hvile, få en overdose D-vitamin fra solen! :)

Jeg regner med at guttene skal shoppe i "mannskit-butikkene". Selv tenker jeg å styre klar av disse. Jeg trenger absolutt ingenting. :) Ikke annet enn ferie, sol og varme.

Jeg har ei lydbok som jeg kan høre på. Ei notatbok som jeg kan skrive ned noen refleksjoner over livet i, hvis de dukker opp mens jeg er der nede i varmen. Vi tar med gammel-pc'n, så hvis den funker og internettet funker, så kan det hende det dukker opp en oppdatering fra ferieland!

Nå gjenstår det bare å få de siste småtingene på plass i håndbagasjen og ønske dere alle en super uke videre! :)

10 kommentarer:

  1. God tur, kos dere glugg ihjel, lad batteriene og NYT!
    Ferieklem! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! Det skal vi gjøre! Feriemodusklem tilbake! :)

      Slett
  2. God tur.kos dere masse :D

    SvarSlett
  3. God tur kos dere masse. :-)
    19 dager til vi drar til Tyrkia

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk!
      Kos dere masse, dere også når dere drar nedover! :)

      Slett
  4. Masse god tur :) Høyres ut som du har ein strålande plan for ferien:) Helsing fitjarbuen

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk!

      Ja, jeg tror jeg har en god ferieplan! :)

      Slett
  5. Ønsker deg en fortryllende ferie- og takker samtidig for det viktige og beundringsverdig åpenhjertige innlegget om sykdommen og de konsekvensene den har ført med seg!
    Tøff er du!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk!

      Det ble litt oppstyr om det blogginnlegget, men bare positivt. Har svart på de fleste mailer og FB-meldinger nå... skal svare på de siste også før vi reiser (i tilfelle noen tror de er blitt oversett - dere er ikke det!).

      Jeg er nok ikke så tøff, men skal vi gjøre noe med forståelsen, må noen fortelle! :)

      Håper du også får en super ferie, når den tid kommer! :)

      Slett

Tusen takk for at du vil gi meg en kommentar!