tirsdag 31. desember 2013

Godt Nytt År!

2013 er en saga blott! Det har vært ett innholdsrikt år med masse opplevelser.

Nå ligger 2014 foran meg med blanke ark og fargestifter til. Mange nye opplevelser ligger og venter på meg. De ser jeg frem til med stor glede!

Det blir spennende å se hva som skjuler seg i alle de 365 lukene (les; dagene) i 2014. Men jeg tror det ligger mange fine overraskelser og venter.



Jeg vil med dette bare ønske alle som har fulgt meg og bloggen det siste året;
 
RIKTIG GODT NYTT ÅR!!!

6 kommentarer:

  1. Godt nyttår til deg også, kjekt å følgja deg på bloggen :) helsing fitjarbuen

    SvarSlett
    Svar
    1. Godt å høre at du liker bloggen!
      Håper du får ett flott år i 2014! :)

      Slett
  2. Takk for det gamle, vennen! Takket være deg fikk vi sett hverandre dette året også, og jeg håper vi får mulighet til å tilbringe litt tid sammen i det nye året også!
    Stor klem og et ønske om et nydelig nytt år til snuppa mi <3

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg er overbevist om at vi møtes i 2014 også! :)

      ... og jeg er overbevist om at lykkestjernene kommer til å falle ned over deg i hele det nye året! *smask*

      Slett
  3. Ønsker deg et riktig godt nytt år, med mange flotte turer i det langstrakte land.
    Nyttårsklem

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det, rosa-berta! ;)
      Nyttårsklemmer kommer sørover med vinden! :)

      Slett

Tusen takk for at du vil gi meg en kommentar!