fredag 23. mars 2012

Det er helg og snøen smelter!!!

I dag er det en strålende dag! Nei, sola skinner ikke, ikke er det regn, MEN det er plussgrader og snøen smelter raskt og effektivt! :) Da blir jeg GLAD!!! Jeg KLØR etter at alt det hvite skal bli borte sånn at jeg kan komme meg ut på tur i skog og fjell! Jeg er begynt å tenke på at det kan være greit å korte ned vinteren med en tur til kysten. For det er jo sånn at en time, halvannen med kjøring herfra medfører nesten snøfrie omgivelser! :)


Når jeg sitter og titter på youtube-filmer som denne, da kjenner jeg at det er på tide med ny cache-sesong. Jeg hadde planlagt å legge ut en cache-trail i Hemavan til påske, men planen er lagt om. Det blir en påske-trail, men ikke på det opprinnelig planlagte stedet denne påsken. Jeg skal heller legge ut en trail i et område jeg ofte besøker og som spesielt jeg trives godt i! Det får jeg til neste helg, håper jeg! Bare de cachebeholderne jeg har fått tak i dukker opp i posten....  ;) Ellers er det meste klart! :)

Jeg håper alle får en strålende helg, både i sør hvor våren gjør sitt inntog, og her i nord hvor snøen smelter!!!  :)

3 kommentarer:

  1. Ny cache sesong??? Trodde du hadde sesong hele året jeg ;)

    Godt at det våres rundt dere, Etter en lang og fin vinter er det godt med vårstemning og fuglesang :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tja, om det er cache sesong hele året?!?! Jo, men det er ekstrem lav sesong om vinteren på grunn av all snøen... Men fra mai til oktober er det mye bedre her hos oss!!! ;)

      Snøen smelter godt i dag og; vekselvis sol og regn gjør stor nytte!!!!

      :)

      Slett

Tusen takk for at du vil gi meg en kommentar!