søndag 11. mars 2012

Jubel og glede!!!

Postkassen. Hva er det mitt øye beskuer? Pakke? Til meg? :)  Åpne, åpne, åpne! Og vet dere hva Berit fra "tenkt og hendt" har sendt til meg? Jo, 2 superfine Kvikk Lunsj matbokser! LYKKE!!!
For et par uker siden fortalte jeg, her i bloggen, at jeg ønsket meg så skrekkelig en slik matboks. Og tenk at det finnes så snille mennesker der ute, at de graver frem en matboks til meg, og i tillegg en til - som var minst like fabelaktig?!?! Jeg er så rørt!!! (Ikke minst på grunn av hilsenen som fulgte med i pakken!) Så atter en gang; TUSEN TAKK BERIT!!!!

Berit fra "tenkt og hendt" er også geocacher (LANGT sør i Norge), og sommeren 2011 skulle tilfeldighetene ha det til at vi stoppet og logget en av deres cacher! En cache vi ikke kommer til å glemme. Omgitt av fargerike elg-gevir i skogen ved siden av veien, kjemperedd for hoggorm, fant vi en cache - og etter at vi kom hjem kunne Berit fortelle at det var deres cache! Er det ikke utrolig?!?!

Er ikke matboksene superfine? Nå skal de få ny bopæl på hytta. Sammen med de andre blikk-boks-klenodiene mine. LYKKE!!!!

Det er bare store smil på denne dama som taster på dette tastaturet nå... på grunn av to blikk-bokser!!! Ikke engang uværet med vind og plaskregn ødelegger stemningen! :)

10 kommentarer:

  1. De var ordentlig fine, de boksene! Har ikke helt fått med meg at du samler på blikkbokser, samler du hva som helst, eller er det spesielle bokser du vil ha?

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, de var superfine!

      Samler og samler... hvis jeg kommer over noen fine, gamle bokser, så kjøper jeg dem. Har noen få, matbokser, kakebokser, sjokolademelkbokser og sånn... og så er det så spesielt med disse Kvikk Lunsj boksene, da... de gamle... ;)

      Småfolket pleier tenke på meg når de finner blikk-bokser. Elise kjøpte en hjerteboks i utlandet i fjor høst, med sjokolade inni, sjokoladen var til faren, boksen var til meg! Kristian kom hjem en dag og fortalte at de solgte pepperkaker i fine bokser på en butikk, så da kjøpte han den, han fikk kjeksene og jeg boksen!!! :)

      Slett
    2. Så snille de er, de små! Sånt varmer godt i hjertet, akkurat som når jeg nylig fikk ubåten :)

      Slett
    3. Det skal ikke så mye til... bare en bitteliten oppmerksomhet, så blir man så glad! Og av og til er det noe som blir ekstra stas, slik som matboksene!!! :)

      Slett
  2. Så flott å lese at du sitter å smiler. Deilig å lese at det finnes mange fine snille mennesker der ute, DET ER HÅP FOR MENNESKEHETEN! ;) Håper du får en flott uke Siv Anita!

    Ps. Har du fått minnepennen i retur?

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, ingen tvil om at det er håp for menneskeheten når det finnes slike folk i verden. Skal så lite til hvis man kan hjelpe hverandre med noe.

      Minnepenna er i retur, når jeg har kopiert innholdet over på en annen minnepenn som dukket mirakuløst opp, skal gutten få sin tilbake - og den andre sendes som takk til sør! Kjempekjekt å dele slike bøker, ikke sannt?

      Håper du også får en strålende flott uke, Rolf! :)

      Slett
  3. Kvikk lunsj-jenta med villmarkshjertet; det er deg det! Skulle bare mangle om du ikke skulle ha disse;o) søte de andre boksehistoriene også!

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg er så takknemmelig, og så rørt av kortet som fulgte med.. kan ikke få takket nok!

      Sender deg noen bøker som takk, så berger du påskekrimen!!! :)

      Slett
    2. Ojoj! Det var jo ikke nødvendig, da, men det blir spennende å sjå hva som dukker opp!

      Slett
    3. :) Håper du finner noe på penna som faller i smak!!! :)

      Slett

Tusen takk for at du vil gi meg en kommentar!