fredag 2. mars 2012

Fredag og helg!

Til tross for at det er fredag og helg, er det nok ikke helg for min del før på mandag, men det er bare helt greit! Mye bedre med ei uke helg, enn bare 2-3 dager!!!  :)

Neste helg er det bursdagsfeiring hos oss. Den nest minste av småfolket blir tenåring. Jeg skjønner ikke hvor tiden blir av! Jakten på bursdagskake er igang - og jeg finner så mange kreative ideer på nettet. Var ikke dette en fabelaktig idé? Kvikklunsj-ramme med småsjokolade oppi! :)

Da vi dro fra hytta i går hadde jeg med et par pakker med fondant, så jeg tengte jeg skulle prøve å lage kake med fondantdekor. Det blir spennende å se om jeg får det til, uansett skal jeg gjøre et forsøk! Jeg har laget en plan, men er spent på en ting i tillegg til om jeg faktisk får det til; om jeg har nok fondant - for pakkene var veldig små. Og så vet jeg ikke om jeg får tak i mer her i moderlandet! Tiden vil vise - og jeg skal selvsagt holde dere oppdatert!

Det ble et forykende uvær på hytta denne uka. I går plaskregnet det, og uthuset fikk seg en prøvelse. En meter våt snø lå oppå taket og jeg begynte å tro at det skulle kolapse, men til slutt gled snøen av - uthuset bare mista bakkekontakten et par, tre sekunder - og så stod alt like helt igjen! Vi har atter en gang innsett at uthuset må skiftes ut, det kan umulig vare så veldig mye lengre.... I tillegg er det nesten ikke plass til både ved og utstyr inni der siden det er så skrekkelig lite. Ja, ja... vi får se til sommeren...  ;)

Jeg håper dere får ei super helg!

2 kommentarer:

  1. Lukke til med kakebaking! Kvikklunsjkaka var kul:) Ha ei god helg!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, den Kvikklunsjkaka var bare helt fabelaktig; den skal helt klart prøves!!!

      Håper du får ei strålende helg du også! :)

      Slett

Tusen takk for at du vil gi meg en kommentar!