fredag 30. mars 2012

Mye rart jeg pusler med....


I morres fant jeg ut at jeg skulle legge til jobb og utdanning på FB-profilen min... Nå fant jeg fort ut at min virkelige jobb og utdanning, som de fleste kjenner til, ikke er noe poeng i å sette der, så jeg fiksa mitt eget utdannings- og jobbopplegg!!! :) Man får ikke mer morro enn man lager selv - OG det skal så veldig lite til før jeg synes det er morsomt....  ;)

Jeg har da fortalt at jeg er bloggforfatter hos Villmarkshjerte - og at jeg studerte "Let og du skal finne" på Geocaching.... thi-hi... stemmer jo for så vidt begge deler, ikke sannt?!?! ;)

I går laget jeg en rullekake, etter å ha vært på tur... det er ikke en ørliten smule igjen av den i dag, selvsagt... Så nå har jeg laget en blåbærpai som blir med til Klippen Resort i helga, bare sånn i tilfelle det dukker opp besøk. Hvis ikke er det rimelig stor sjanse for at jeg klarer å trylle den i meg helt alene! ;)

Da ønsker jeg dere alle sammen en riktig god helg!
... selv tar jeg ikke påskeferie før på torsdag, men for dem som tar påskeferie nå; God Påske!!!

2 kommentarer:

  1. Det kalles GOD HUMOR :) Har laget kringle til påske gjester jeg, men nå tror jeg at jeg skal lage blåbærpai til meg selv til påske! Kjempegodt.

    God påske til deg å dine og god tur til Klippen resort.

    SvarSlett
  2. He, he... Jeg er veldig fornøyd med "jobb og utdanning"!

    Ingenting slår blåbærpai med vaniljesaus/krem på vinteren. Da føler jeg at det er håp om en ny sommer!!! ;)

    God påske til deg også!!!

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil gi meg en kommentar!