onsdag 29. februar 2012

Siste kvelden på Klippen Resort for denne gang...

Ja, 300 dager igjen til jul... bare sånn i tilfelle noen undret!!!  ;) Og dette er et 100% intetsigende blogginnlegg fra meg....  ;)

MEN det er nå så. I dag har det vært plussgrader ute, noe som medførte at dagens skitur gikk veldig fint. Ikke en eneste gang måtte jeg gå "fiskebein" på vei opp slalombakken på langrennski... Jeg hadde naturlige skifeller; "klepper" under skiene.... Da ble turen opp bakken veldig enkel, og jeg fikk utført ærenet mitt; General Blå's cache ble plassert på et flott sted. Nå venter vi begge i spenning på om noen skal logge!!!  ;)

Men dere; hvis noen av dere kommer over en slik boks som dere ser på bildet her; ROP ut hvis dere kan tenke dere å videreformidle klenodiet til meg! JEG ØNSKER MEG VELDIG EN SÅNN BOKS!!! Og NEI, den skal ikke bli noen geocache, den skal bli en del av blikk-boks-samlingen min...  :)

Dagene på hytta går fort. I morgen må vi sette kursen hjemover igjen... Småfolket har vært i slalombakken to dager. Jeg har vært på skitur! Og så har vi bare slappa av og kosa oss inne. Litt besøk har vi også hatt. Jeg har fått ordna litt småpusk som burde ordnes rundt om i hytta - kunne ennå brukt noen minutter på å ta livet av hybelkaninene under senga... men jeg synes det blir for ille å ta livet av noen før påske! ;)

Jeg tar med en liten Ole Brum til slutt;

"Hvis det en gang kommer en dag hvor vi ikke kan være sammen, så hold meg i hjertet ditt og jeg vil bli der for alltid!"

Er ikke det en fantastisk tanke?!?!

Jeg ønsker dere en flott kveld
- og skal selv prøve mitt beste å nyte denne siste fridagen i vinterferien! :)


4 kommentarer:

  1. Fin boks, ja! Har to slike jeg, og du kan så klart få overta den ene, det er jo begrensa hvor mye matpakke man har behov for ;o)

    SvarSlett
    Svar
    1. Kan jeg?!?! Tusen millioner takk! Sender deg en mail snarest!!! JIPPI!!!

      Slett
  2. Har du logget en cache selv i dag da? Sånn at du får souvenir på profilen din på geocaching.com :)

    SvarSlett
    Svar
    1. He, he... Jo, jeg logget den som vi la ut. Men ikke som FTF, det ville blitt feil. Og det ville blitt feil om vi hadde dratt opp og logget som FTF med en gang den var publisert også.... (Selv om jeg teknisk sett kunne det!)

      Souvenir blir det nok, "General Blå" (minste bukkene bruse) logget cachen på Klippen Resort i går, så han fikk seg også en! :)

      Slett

Tusen takk for at du vil gi meg en kommentar!