onsdag 8. september 2010

Geocachingtur med Skogshuldra til Dalselv!!!

Tirsdag... hva gjør man på en solfylt september-tirsdag? Jo, man fortsetter "hjelp-til-selvhjelp"-prosjektet sitt.... Nå er det sånn at... (Ja, jeg holder nesten på å sprekke av latter på bildet!!! Er UMULIG å være "neffor" med den dama i sin nærhet!!! Humoristhuldra!!!)... ja, altså... nå er det sånn at etter å ha vært å logget Anlegget bru, dro jeg og vekket stakkars Lene, som ikke skulle sove for mye etter nattevakt (4 timer må da holde i massevis?), og etter litt skravling på verandaen hennes i sola, bestemte vi oss for cachejakt! Vi logga Mo kirke, før vi la turen til Dalselv. Og for et fantastisk sted vi fant der.... i tillegg til cachen....

Området rundt oss var rett og slett bare VAKKERT! Vi parkerte etter logget funn oss på en benk som var satt opp, drakk vår medbrakte PepsiMax, og "mekket" en ny cache! HARD ROCK CACHE by Skogshuldra. Denne la vi ut på veien hjem, og det ble snart en av Ranas vanlige "cache-jakt-kriger" om FTF på denne!!! MORRO!

Vi skravla og skravla, og til slutt var tiden gått fra oss, og den siste Dalselv-cachen måtte vente til en annen gang. Men det gjorde ikke noe, vi kosa oss MASSE!!!


Livet suser videre, tiden flyr, jeg henger med som et slips, og prøver å gjøre det beste ut av situasjonen. Føler meg bedre, men likevel - det går veldig mye opp og ned, fra superglad til supertrist på 0,0000001 sekund! Hm....

Må ta med at jeg SENT i går kveld omsider fant cachen BIMBO... og man kan si det sånn at jeg følte meg VELDIG som en BIMBO da jeg endelig skjønte den!!! Sukk.... ;-)

Takk for oppmerksomheten!
Plutselig kommer en oppdatering!
(2990)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil gi meg en kommentar!