fredag 3. april 2020

Ut på tur!

Sølevær eller solskinn, eller begge deler på samme dag... skulle tro vi bodde i Bergen og ikke på Helgeland...

Dagen starta så fint, delvis skya men solgløtt innimellom. Da dro vi for å kviste litt granskog. Som vanlig ble det ett rimelig stort bål og bakken under trærne fikk sollys for første gang på mange år. Det er knallkoselig å være ute i slikt vær. Hårballene koser seg med å lete etter mus under grantrærne. Det ble ingen fangst, til tross for mye iherdig graving.

Men så blir det sølevær igjen. Å være inne er kjedelig, jeg er værre enn en 5-åring når jeg kjeder meg... så vi dro på cachetur til Herøy. Det ble ikke så mange funn, men vi hadde det fint i skogen.

Utrolig nok var det faktisk så mye snø at ett par av cachene måtte graves frem.

Hårballene leta etter mus, men det ble ingen fangst på denne turen heller.

Jeg håper dere alle sammem holder dere friske og fortsetter å følge restriksjonene vi har i disse tider!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil gi meg en kommentar!