lĂžrdag 17. desember 2022

Tur til Bjorvatnet ved en av innfallsportene til Lomsdal Visten Nasjonalpark!

En av sommerens mange turer gikk til Bjorvatnet 😍. Jeg filma litt med mobilen pĂ„ turen, bare for egen fornĂžyelse, ikke for Ă„ legge ut pĂ„ youtube. Jeg hadde gĂ„tt litt tom for Ă„ dele turene mine med offentligheten. Hvor inntresant er nĂ„ egentlig mitt liv og mine turer, sĂ„ engentlig? 👀. 

Men sĂ„ fikk jeg lyst til Ă„ prĂžve Ă„ lage en film av de to korte filmsnuttene jeg hadde. Jeg er amatĂžr bĂ„de pĂ„ filming og redigering, sĂ„ filmen er deretter. 😂 Uansett; jeg fant ut at jeg kunne legge den ut pĂ„ youtube, sĂ„ kan de som vil se den 😎

Turen starter innerst i Vistenfjorden, pĂ„ Helgelandskysten. Vi var pĂ„ telttur med bare ei overnatting, kosa oss veldig 👏. NĂ„r jeg holdt pĂ„ med filmen skulle jeg Ăžnske jeg hadde filma noen klipp fra hele turen, ikke bare selve turmĂ„let. Ferden opp elva og straumene er en spektakulĂŠr naturopplevelse, sĂ„ kanskje jeg filmer en slik tur neste sommer, slik at de som vil fĂ„r se.

Jeg hĂ„per linken under fungerer hvis du vil se 👍

 

Hvis den ikke fungerer, kan du prÞve Ä trykke pÄ denne linken;

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil gi meg en kommentar!