mandag 13. august 2012

Morgenkaos!

Nja, det er nok ikke helt sant at det er morgenkaos her. Sannheten er at dette er det kaoset vi lever med hele døgnet...

To forskjellige sofaer, en del av hver, pryder stua. Et gammelt spisebord (fullt av rot og skrot jeg ikke har funnet pass til). Ingenting på veggene (alt er i esker rundt omkring). Tv på et bord i påvente av veggmontering. Ja, i det hele tatt; hjemmekoselig.

Men heldigvis er veggene malt, så når siste rest av møbler er flytta fra Skonseng, da går det ann å begynne å gjøre noe for å få det mer normalt her.

Siden det skal være visning på Skonseng på onsdag, skal jeg og Goldi (the dog) dra oppover og ordne litt mer i dag. Så "off we go"!!!

2 kommentarer:

  1. Ca sånn ser det ut hos oss - minus tak og vegger... Det holder vi fortsatt på å ordne :(
    Så vi føler med deg, Siv Anita. Du kan trøste deg med at dere er ferdig med det verste :)
    Ruben

    SvarSlett
    Svar
    1. he, he... jeg kjenner jeg er takknemmelig for at jeg har tak og vegger og DUSJ i allefall... ;)

      Men nå skal vi bare glede oss til storstilt cachehelg i Lycksele om 4 (FIRE) dager!!! :)

      Klemmer

      Slett

Tusen takk for at du vil gi meg en kommentar!