mandag 26. november 2012

"Alt som er vakkert" (foto)!

Mandagstema hos "Alt som er vakkert" er denne gangen; "gjerder". Det er lenge, lenge siden jeg har delt ett av mine bilder hos Helene, selv om jeg bruker mye tid på å se på alle bildene som blir lagt ut der.                                                                                                                 Jeg anbefaler dere en titt innom, der finnes mye godt for øyet!!!

Dette bildet tok jeg vinteren 2011, 
i den tiden solen nettopp hadde kommet tilbake til oss i nord.
Jeg var på Storforshei i en eller annen forbindelse
og bare måtte stoppe og ta bilde av
piggtrådgjerdet som gnistret i solen!

5 kommentarer:

  1. Vilken härlig färgkontrast mellan staketet(gjerder) och snön! Snö och sol är vackert. Hos mig är det grått och regnigt idag. /Anette

    SvarSlett
  2. At noe som egentlig er så lite pent kan bli så vakkert;)

    SvarSlett
  3. Härligt solig bild! Fint med snö och sol, men jag väntar gärna länge till på snön!

    SvarSlett
  4. Fin kontrast bilde!
    Fint att se snö..

    SvarSlett
  5. Wow.. Det ble rått! Herlig å se den store kontrasten :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil gi meg en kommentar!