torsdag 13. desember 2012

Snart helg igjen!!!

Nok en uke er gått. Det er blitt lite tid til blogging siden jeg har jobbet 3 netter og sovet skrekkelig lite, men sånn er det innimellom.

Nå har jeg fri til onsdag kveld, så jeg håper jeg får gjort de tingene jeg skal gjøre frem mot jul innen da. Jeg har handlet noen julegaver i dag, bare 2 av de som skal sendes er ikke helt klare, men det håper jeg å få gjort ferdig i morgen, sånn at jeg får sendt dem innen fristen.

I dag satte jeg meg omsider ned og fikk skrevet årets julebrev. Litt av en jobb, men det ble veldig bra til slutt. 20 utvalgte familiemedlemmer og venner får hvert sitt eksemplar en gang i tiden frem mot jul. Jeg håper det blir satt pris på!

Jeg har bestemt meg for å sette strek for julebaksten. Det holder med krumkaker, sjakkruter og pepperkaker. I tillgg har jeg vært og handlet ca 50% av handlelista for den kommende måneden. Men jeg må en runde til for å få handlet den siste halvdelen. Jeg har ikke lyst til å løpe rundt i butikkene to dager før jul, bare for å få handlet ting jeg kunne handlet før det virkelige kaoset setter inn...

Adventskalendrene til småfolket begynner å tømmes, de fine broderte motivene kommer mer og mer frem. Vi nærmer oss jul!

Ha en super torsdagskveld!!!

1 kommentar:

  1. Synes det blir stress uansett hvor tidlig ute jeg prøver å være, jeg... Men ja, det er bedre å være stressa litt tidlig, enn å være superstressa de siste dagene før julaften :)
    Klem!

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil gi meg en kommentar!