tirsdag 28. mai 2013

Nydelige dager i Nordland!

Været er og har vært helt strålende den siste tiden. Trærne ble grønne i rekordfart og i det hele tatt er det bare vakkert! Tenk å kunne være ute i shorts... altså; utenfor huset!!! ;)

Blomster som strekker seg mot sollyset. Det er vakkert, bare vakkert!

Det er mye som burde vært gjort ute, blant annet maling av huset. Ikke hele, men det er en halv vegg som de forrige eierne ikke malte ferdig, og så må vinduene skrapes og males på nytt. Jeg har så vidt begynt å skrape av den gamle malinga på spisestuevinduet, det så verst ut, men ergo ramler gammel-malinga raskt av også! Jeg håper å få malt et par vinduer før helga. Det er greit å komme i gang, ta ett og ett.

Siden jeg jobber denne uka, blir det ikke gjort så veldig mye "matnyttig". Jeg er litt ute i solen, litt på nettet og studerer geocacher, ja, og så må jeg jo sove! ;) To arbeidsnetter igjen, så blir det langhhelg igjen! En nattevakts privilegium. Friuker!

Jeg håper alle i hele verden har nydelig vær og grønne omgivelser nå.
Nyt livet, folkens!

1 kommentar:

  1. Eget hus betyr mye jobb, alltid noe som skal males, fikses og ryddes. Fint dere i nord har fått litt sol å varme. Det er dere vel unnt etter den lange vinteren.
    Voldsomt så effektiv du var med catche jakten i forrige innlegg.. skjønner ikke at du rakk så mange... Dyktig må du være!

    Håper du får en noe avslappende langfri.

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil gi meg en kommentar!