tirsdag 28. mars 2017

Geocachefunn nr 5.000!!!

28. mars 2017

SASkoglund signerer geocache nr 🌟5.000🌟

Jeg hadde, for lenge siden, valgt ut hvilken cache som skulle bli mitt funn nr 5.000. Nemlig cachen: "Himmelske speil" GC6KJBQ. Jeg synes "milestones" bør være cacher pÃ¥ spesielle steder. En ved et av kunstverkene i skulpturlandskap Nordland syntes jeg var passende. Nydelig utsikt og sol i tillegg 😊

Nå kan sesongen gjerne starte, jeg gleder meg til å dra til masse flotte steder, som jeg nok aldri ville ant eksisterte, hadde det ikke vært for geocachinga 😉

6 kommentarer:

  1. Helt utrolig hvor man havner ved å følge en kompassnål! Er man glad i å ta bilder i tillegg så er det helt optial turplanlegging!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja! Er det ikke fantastisk? Gå med nesen ned i GPS'en for å lete opp skittne matbokser i skogen og signere på søkkvått papir... Det er tross alt når man strålende fornøyd har gjort det at man oppdager; Åh, her var det fint :) he, he...

      Slett
  2. Gratulerer! Det har vært utrolig moro å følge med gjennom disse 5000 funnene, og jeg gleder meg til de neste 5000! :D

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk og takk!
      Gleder meg også stort til de neste 5.000! ;)

      Slett
  3. Gratulerer, det er en fin milepæl :-D

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja! Høvelig fornøyd :) Nå gjenstår bare 5.000 sånn at jeg virkelig har en milepæl ;)

      Slett

Tusen takk for at du vil gi meg en kommentar!