onsdag 4. mai 2011

Det nærmer seg!

Det nærmer seg konfirmasjonsdag med stormskritt. Tre dager igjen. I dag ble alle klærne strøket og hengt klar! Gaven fra alle oss andre i Villa Galskap er ferdig, og det er begynt å fylles opp i korga med gaver og utstyr til den store dagen.

Nå gjenstår det bare å bake et par kaker, og finne en metode for å få vist bilder til talen... Og det er ingen enkel sak når lokalet ikke har storskjerm... Så her må hoder legges i bløt! Hvordan løser vi dette? Hmmm...

3 kommentarer:

  1. Er det fine kjolen du skulle hatt på deg på kvelden på bryllupsdagen deres?

    Har ikke lokalene eller noen dere kjenner en prosjektor dere kan låne?

    SvarSlett
  2. Joda, Kjersti, det stemmer det. Det var kjole 2 til bryllupet!!! he, he

    Er jo veldig greit å kunne bruke den nå. Hadde en kystdrakt, men den ga jeg til min mor.

    Lokalene hadde ikke en prosjektor, og vi kjenner ingen som har. MEN nå har vi leta frem to eksterne pc-skjermer som har god størrelse, så med bruk av to pc'er får vi nok klikket oss gjennom talen!!! Med en data-nerd i huset ordner det meste seg!!! ;)

    SvarSlett
  3. Du må da ikke gi bort en drakt/bunad! Sukk, jeg som har ønsket meg bunad (eller evt drakt) i mange år, men jeg synes ingen av de jeg kan ha i forhold til geografisk tilhørighet er noe fine...

    Godt at dere fant ut av pc/storskjerm/prosjektor-tingene ihvertfall da :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil gi meg en kommentar!