fredag 3. juni 2011

Tenk at det var mulig...

Tenk at det var mulig å oppleve slikt vær som dette, her i nord? Ok, så er bildet tatt i 2008, men likevel, sola har faktisk besøkt oss et par ganger de siste årene!!!

Her er vi ved Laksforsen, august 2008, sola skinte og vi var på vei sørover. Ingenting er vel bedre enn at sola skinner.

Problemet for oss her i nord i dag er at vi knapt husker hvordan sola så ut. Vi burde nok handlet inn materialer og bygget oss en ark, ala den Noa bygde! Ja, for det virker helt klart som om det er syndefloden vi er på vei å oppleve...

Jeg støtter fullt og helt forslaget om å gi nordlenninger sydentur på blå resept. Bare sånn at vi alle her oppe kan slippe å forsøple miljøet med alle avgassene fra vedfyringen.

En tilflyttet neger fra Afrika sa en gang; "I Norge er det to vintre, en grønn og en hvit, den grønne er værst, for da fyrer de ikke!"

Sukk, her har vi jobbet på spreng for å øke den globale oppvarmingen, men hjelper det? Neida, ingen merkbar temperaturøkning. Så jeg oppfordrer alle her i nord til å gjøre en ny dugnadsinnsats for denne saken. Let opp gamle spraybokser fra -80 tallet, tøm dem, og for sikkerhets skyld; lag et bål og kast dem på det! Da bare må det bli sol og varme!!! Eller....?

1 kommentar:

  1. hehe, morsomt å lese det du skriver! dere er så flinke til å gå på tur!! Og så er det godt dere også får litt sov ;)

    // tusen takk for det! Det blir spennendes... Jeg vet forresten at du venter på et innlegg om framtiden min, og jeg har planer om å komme med det om ikke alt for lenge!! tenkte bare å gi beskjed om at det ikke er glemt :D

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil gi meg en kommentar!