fredag 25. januar 2013

Tiden fremover...

Det blir som tidligere nevnt lite blogging fra Villmarkshjerte. Noe som vil ordne seg stort så snart flyttingen er over og livet har roet seg i Villa Utsikten. Det betyr ikke at ikke ting skjer... For det har vært mye å holde fingrene og hodet i drift med den siste tiden!

Tirsdag 29. januar blir det flytting. Jeg har ordnet slik at jeg får fri fra jobb nesten hele neste helg. Det kan være lurt for å slippe at jeg blir fullstendig utslitt. Flytting er slitsomt, men jeg får heldigvis mye hjelp. Dessuten mangler jeg veldig mye møbler... og selv om mye kan kjøpes brukt, så er det en del ting som må kjøpes nytt.

Blandt annet har jeg kjøpt meg sofa, den på bildet, og 150 kontinentalsenger til guttene. Selv skal jeg ha den sjarmerende 120 senga fra hytta. :) Det er ikke så mye jeg tar med meg fra Villa Byliv. Jeg og x'en har kjøpt lite møbler sammen, siden vi begge hadde så mye før vi flyttet sammen, noe som gjør at jeg selvsagt lar hans ting stå igjen. Så herfra drar jeg bare med meg gutta sine gamle kommoder, en bokhylle, fryseskapet og den hvite "skjenken". Det er også mulig jeg tar med et klesskap, for det var det dårlig med i huset. I Villa Byliv er det jo store skyvedørsgarderober overalt!

I helga blir det nok en runde med pakking av Klippen Resort. Jeg håper jeg blir sånn høvelig ferdig. I allefall at jeg blir ferdig med rydding og får tatt noen flere bilder til megler. X'en vil komme innover på lørdag for å hjelpe til utvendig og ta med seg litt mer av flyttelasset. Jeg regner med at det blir litt snømåking denne helga.

Herfra skal vi også ta med møbler. Når man overtar en hytte vil man jo sette sitt eget preg på den og bruke sine egne møbler. Sånn var det for oss og sånn er det nok for de fleste andre. Ogjegi er jo glad i våre møbler! :) Da er det trist om de skulle ende på et bål! :)

Så kjære venner og lesere; Dette går knallbra!!!

Håper alle får ei super helg!!! :)

1 kommentar:

  1. Godt å høre at det går bra med deg! Flytting allerede til uka er jo superbra, ikke ofte overtakelse skjer så fort etter salg. IKKE slit deg helt ut! Jeg forstår at det er hektisk nå, men ta nå vare på deg selv også da, snuppa!
    Stor klem!

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil gi meg en kommentar!