lørdag 19. januar 2013

Villa Utsikten!

En ny epoke i livet. Jeg og gutta alene i verden. Bare oss i det nye huset; Villa Utsikten!

Heldigvis gikk det fort. To uker, 5 visninger, en budrunde tapt på forkjøpsrett og så gikk neste runde vår vei! Villa Utsikten ble vår! Til blodpris, men det får så være, vi klarer oss fint! :)

Ja, her snakker vi Villa Utsikten i stor stil. For utsikten er formidabel. Det passer meg veldig godt. :)

Jeg fant halvparten av en 2-mannsbolig i sentrum som jeg likte godt. 3 soverom, stue, kjøkken, bad og loftstue. I tillegg er det ei mini-leilighet i kjelleren. Det ble en langvarig og nervepirrende budrunde før den endelig ble min. Jeg vet faktisk ikke helt om det er gått opp for meg ennå, sansynligvis ikke, men hus har vi kjøpt!

Det ble en bolig som er vesentlig større enn jeg hadde sett for meg i utgangspunktet, men her var det flere ting som trakk opp kjøpelysten til tross for at jeg hadde sett for meg noe mindre bolig-areal. Siden guttene er tenåringer er det egentlig veldig greit å ha litt ekstra plass. Spesielt at de får sine egne "huler".

Nei, vet dere?!?! Nå er det bare å senke skuldrene og vente på en snarlig overtakelsesdato!!!

Vi GLEDER oss!!!

8 kommentarer:

  1. GRATULERER MED NYTT HUS!! For en utsikt å stor veranda. Ser kjempefint ut.

    God helg!

    SvarSlett
  2. Gratulerer så mye!!! :-)

    SvarSlett
  3. Fantastisk utsikt og helt sikkert en fantastisk base! Gratulerer og klapp på skuldra!
    Digger at du er så handlekraftig; sitter ikke med henda i fanget og er misfornøyd eller venter på at ting skal ordne seg av seg sjøl; du bare tar tak i det som trengs og finner en løsning; du er faktisk et BRA FORBILDE!! Senk skuldrene og pust med magen ;o)

    SvarSlett
  4. Gratulerer her også! Gleder meg masse til å komme på besøk, og håper vi får realisert den planen om å dra nordover i sommer! Da skal jeg sitte på verandaen din og se på utsikten og drikke te :)

    SvarSlett
  5. Gratulerer sååå mye :)

    SvarSlett
  6. Gratulerer med nytt husvære!
    Sender gode ønsker til deg og guttene!

    Hilsen fra Harstad

    SvarSlett
  7. Så kjekt å lesa at du/dåke har kjøpt så fin hus,gratulera så masse og lykke til med innflyttinga der. Helsing frå Fitjar

    SvarSlett
  8. Dette så jo kjempebra ut. Superfin utsikt!
    Håper livet i Villa Utsikten blir bra, det har du fortjent nå :-)
    Klem

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil gi meg en kommentar!