lørdag 2. januar 2016

100 turdager i 2016!

Kjersti fra bloggen Pilaris kom med en utfordring i sitt blogginnlegg "100 turdager i 2016". Jeg hiver meg selvsagt med på den utfordringen!

Nå skal jeg ikke ta med alle småturene med Mira, som jeg går hver dag, men de turene som er på fjellet eller i skog og mark.

Nå blir det spennende å se om jeg kommer i mål med de 100 dagene.

Hun laget også en greie til Instagram, hvor man kan merke bildene med #100turdageri2016 og se hverandres turbilder.

Kanskje flere hiver seg med på denne utfordringen?

4 kommentarer:

  1. Svar
    1. Håper du hiver deg på utfordringen. Og at det kommer noen instagram bilder fra deg også. #100turdageri2016

      Slett
  2. Artig! Kanskje vi blir en haug som bruker den hashtag'en? :D

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, det hadde vært moro om flere hev seg på hashtag'en. Og ikke minst om flere hev seg på utfordringen, det blir fort mange turdager i løpet av ett år hvis man er glad i å være ute skogstur, fjelltur, hyttetur eller geocachingtur :)

      Slett

Tusen takk for at du vil gi meg en kommentar!