lørdag 28. januar 2017

På tur fra Forvik til Værnes og sydenland!

Joda, så var vi på vei sørover mot sydenflyet. Vi fikk en dag ekstra på turen, noe som var fint, for da kunne vi ta det med ro og drive litt geocaching underveis. Dvs. at blandt annet nok ett knippe norske kirker er besøkt....

Til tross for sølevær og min konstante bekymring for at barnevaktene skal gå lei av den lille maskråka mi, så hadde vi en fin ferd mot Værnes, ekstra fin fordi (vi) to nordlendinger klarte å kuppe 3 (mystery) FTF fra geocacherne i Nord Trøndelag... og Lasse logget cache nr 1000 før flyet gikk.

Flyturen var fin, en festlig sjefs-fly-vert snakka og herja så mye at jeg kjeda meg ikke.

Vel fremme på flyplassen på Gran Canaria henta vi kofferter og tuslet til AVIS for å hente leiebilen. Så innom Atlantico å handle litt mat, før vi dro til Puerto Rico.

Vi hviler ikke på laurbærene; kinamat til middag og så geocaching event på moloen kl 20. Jeg,  Lasse, 6 svensker og en tysker. Koselige folk som vi rusla litt rundtomkring å cacha sammen med før vi tok kveld. En laaaaang og slitsom reisedag som hadde vart fra vi stod opp kl 04 til vi tok kveld like etter 23.

Vet dere?!?
Her er ikke snø og ikke nødvendig med boblejakke!!!! ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du vil gi meg en kommentar!