lørdag 18. desember 2010

... alt og ingenting... surr...

Fredag, fredag... Det er ganske nøyaktig ei uke igjen til jul. Jeg er ekstremt glad for at det endelig går mot juleferie for småfolket, for de er rimelig lei av skola.



Jul på Klippen Resort. Jepp! Fullt mulig. 42 kvadrat med langt ifra over-jule-pynta hytte. Jeg har gjort det før, og det fungerte alldeles prima. I år orker jeg bare ikke mye styr, så det skal bli godt å være jule-fast der inne. Jeg har overhodet ikke overskudd til å være sosial. Livet er litt underlig for tiden, og jeg klarer ennå ikke se at jeg kommer tilbake til der jeg var. Men de sier jeg kommer dit, ut i lyset igjen, etter hvert. Hjemme surrer livet sin vante gang, jeg gjør litt, hviler litt, prøver å fokusere på det som er positivt og skaper glede, veldig gjerne med litt sarkastisk vinkling (noe bloggen forhåpentligvis bærer preg av).

Hvis du leser mellom linjene at jeg sliter i dag, så stemmer det. Men jeg får prøve å snu det utover dagen - på noe vis! Småfolket gleder seg til taco-middag, som er så og si ferdiglaget, siden kjøttdeigen ble stekt i går kveld. Skal bare partere litt salat og så ordner jo resten seg selv!

Jeg håper dere alle der ute får en vakker fredag!
Takk for oppmerksomheten!

10 kommentarer:

  1. uffsan, jeg kjenner meg igjen ja :/
    men, man må bare være tålmodig, du vet, kommer tid-kommer råd :)
    Og jeg har endelig senka skuldrene mine og funnet ut at det blir jul uansett :)

    Slapp av Siv Anita, og bli frisk :)


    maaange varme klemmer med ønske om en god helg :)

    SvarSlett
  2. Takk, Aina! Det er veldig godt å vite at det finnes flere der ute som har vært der jeg er... og når jeg ser hvordan du har det nå, så finner jeg faktisk et stort håp i det!!!

    Heldigvis er jeg ikke en julestress person. Tror vi har gjort det som skal gjøres til jul. Julekort og julebrev blir ikke åpnet, bare pakket i "reiseveska" til hytta, skal kose meg med å lese dem der!

    Tusen takk for varme klemmer, og jeg sender mange i retur!!! ;-)

    SvarSlett
  3. Jeg håper du får akkurat den feiringen du vil ha. Du skal slappe av og kose deg, så enkelt er faktisk det. Og hadde jeg trodd at din kjære ville lagt kjepper i hjulene for deg på det området, hadde jeg tatt meg en prat med han gitt ;)

    Stor klem!

    SvarSlett
  4. He, he... Kjersti, du er nå søt... mer så jeg tror han skulle blitt "redd" hvis du hadde kommet og tatt en prat med han, da, ja! ;-)
    Men nå tror jeg nå ikke at han vil feire jul på noen annen måte han heller, egentlig!!!

    STOR klem tilbake!!!

    SvarSlett
  5. Jeg hadde bare hoppet opp og bitt han i leggen *ler*

    SvarSlett
  6. he, he... hadde vært fornøyelig å se på!!! ;-)

    SvarSlett
  7. Innom for å ønske deg ei god helg :)
    Klem

    SvarSlett
  8. Tusen takk, Anne-Rita! Håper du får en magisk helg, i ny og ren stue... ;-) *KLEM*

    SvarSlett
  9. Er så snarest innom. Synes at det høres kjempekoselig med jul på hytta. Var kjørende inn i Sverige en tur i dag, og både jeg og gubben var enige at om vi hadde hat hytte, så hadde absolutt julen blitt tilbringt dær i fred og ro. Ha en trivelig helg og en rolig og avslappende jul :))

    SvarSlett
  10. Cathrine; hytte i broderlandet er absolutt å anbefale... Men det er veldig fint mange andre steder også!!! En ting skal svenskene ha inne i fjellheimen; de har ikke utedo på hyttene!!! Og det er faktisk veldig kjekt når man er trengende og det er 30 minusgrader ute! ;-)

    SvarSlett

Tusen takk for at du vil gi meg en kommentar!